strona wizytówka google studio graficzne OP Grafika
Oferta wakacyjna, wypoczynek w górachy. Zakwaterowania w Wiśle
Śmieszne bajeczki, filmiki, humor śmieszne w internecie, Szydera TIWI
Pokoje do wynajęcia w szczyrku, pensjonat Beskidzka Guest House
Profil firmowy na portalu Useme- OP Grafika
Strona dla ludzi którzy traktują góry, jako swoją pasję i chcą się z nimi identyfikować
Firma remontowo budowlana współpracująca z OP Grafika
Blog duchowość, rozwój osobisty Julian Strzałkowski - OP Grafika
Reality Designer - Najlepsze projekty i wykonanie ogrodów Bielsko-Biała
Portal firmowy na portalu inHub firmy graficznej OP Grafika
Portal firmowy na portalu yelp firmy graficznej OP Grafika
Profil firmowy na Vimeo firmy graficznej OP Grafika
Profil firmowy w Buisness navigator firmy graficznej OP Grafika
Profil firmowy OP Grafika na portalu Golde line
Profil firmowy na portalu sprzedażowym LENTO, firmy graficznej OP Grafika
Profil firmowy na portalu cylex, firmy graficznej OP Grafika
Profil firmowy na allegro firmy graficznej Op Grafika

Znajdziesz nas też na:

SPOŁECZNOŚCI

 

Fanpage na Linked in firma graficzna OP Grafika

Nasi Partnerzy:

Wszystkie nasze projekty objęte są prawami autorskimi, które Państwu przekazujemy poprzez dokument potwierdzający dokonanie zakupu, lub umowę przekazania praw autorskich.

Dane do Przelewów:

OP Grafika

Joachim Strzałkowski

ul. Kościuszki 15/2

43-300 Bielsko-Biała

numer konta:

70 1140 2004 00003202 7778 9642

(mBank)

OP GRAFIKA

Joachim Strzałkowski

ul. Kościuszki 15/2

43-300 Bielsko-Biała

tel. 693 214 321

e-mail: biuro@opgrafika.pl

 

Godziny otwarcia:

pn - pt: 8:00 - 18:00

OP Grafika Bielsko -Biała - Logo firmy graficznej

Bardzo ważna jest budowa strony; Musi ona zawierać lekkie elementy graficzne,

najlepiej w formacie jpg, o nie przesadnej rozdzielczości.

Treść strony powinna być łatwa w odczycie i atrakcyjna.

Każda strona powinna zawierać pasek nawigacji (menu) umieszczone w górnej części strony pod logiem. Pasek ten powinien znajdować się na każdej podstronie zapewniając odwiedzającym  

swobodne i łatwe poruszanie się po niej. Z kolei logo znajdujące się na górze strony,

po naciśnięciu, powinno przekierowywać nas na stronę główną

Treść strony powinna się składać z odnośników, zdjęć, grafika, filmów

i nagłówków różnej wielkości, a na stronach, na których to konieczne powinien znajdować się formularz kontaktowy. Zdjęcia, tła i grafiki, jak już wcześniej pisałem powinny być w formacie jpg,

ponieważ jest on najlżejszy. Dla dobrego pozycjonowania strony (żeby była na wysokiej pozycji w wyszukiwarce) powinniśmy zdjęcia i grafiki odpowiednio nazywać przed dodaniem, np. jeżeli chcemy żeby google pokazywało nasz element pod hasłem twór nowej grafiki, nazywamy go: 

twor-nowej-grafiki. Warto pamiętać, że google w nazwach zdjęć nie indeksuje polskich znaków i zamiast spacji powinniśmy używać myślniki.    

Kiedy nasza strona jest już skonstruowana według powyższych wytycznych, powinniśmy sprawdzić

czy otwiera się dostatecznie szybko. Strona powinna otwierać się w kilka sekund

Jak wynika z badań, ze stron otwierających się zbyt długo, rezygnuje nawet do 40% odwiedzających,

w trakcie zbyt długiego buforowania strony.

Żeby strona szybko się otwierała potrzebujemy do tego sprawdzonego i dobrego hostingu

Tanie hostingi często spowalniają otwieranie się strony, więc jeżeli jesteśmy dużą firmą,

lub organizacją i nastawiamy się na duże zarobki lub oglądalność, nie powinniśmy ich wybierać.

Drugim ważnym elementem jest to, żeby na podstronach nie znajdowała się przesadna ilość elementów, zdjęcia były lekkie i jak najmniej animacji flash'owych. 

Kiedy spełniamy już powyższe wytyczne, powinniśmy skupić się na treściach zawartych na stronie.
Są one poniekąd wizytówką naszej działalności, dlatego nie możemy pozwolić sobie na błędy w pisowni

i składni wyrazów.

Niedopuszczalne są także błędy graficzne, lub te powodujące rozsypkę elementów na stronie.

Czasem lepiej zrobić coś prościej, niżeli przekombinować na niekorzyść wizualizacji

i nawigacji na naszej witrynie.
Kiedy nasza strona jest już gotowa zgodnie z powyższymi wytycznymi powinniśmy zadbać

o jej wysoką pozycje w przeglądarkach internetowych.

Wykorzystujemy do tego odpowiednie nazwy zdjęć i grafik (jak już wcześniej wspominałem),

a dodatkowo do podstrony i każdego jej elementu dodajemy odpowiednie nazwy do tytułu,

tytułu alternatywnego, adresu url i opisu meta: 

 

Tytuł i tytuł alternatywny - powinny zawierać w sobie tytuł pod jakim chcemy,

żeby nasza strona była indeksowana i wyszukiwana w google:

 

Adres url - powinien zawierać słowa pod którymi chcemy, żeby nas gogle wyszukiwało. 

Nie powinien zawierać polskich znaków i zamiast spacji być oddzielany myślnikiem "-":

 

Opis meta (meta tagi) - Są indeksowane jako opis naszej strony/podstrony, znajdują się pod tytułyem

i google wyłapuje z nich słowa w celu dopasowania nas do odpowiedniej pozycji w wyszukiwarce:

Ważne jest też żeby nasza strona posiadała pogrubienia w  tekście i tytuły H1.

Dobrze mieć też przekierowania z innych stron internetowych, np.

z bloga o tematyce tej strony, którego prowadzimy na oddzielnej witrynie.

Mile widziane są też przekierowania ze strona naszych partnerów biznesowych

i naszych współpracowników. 

 

Mając już domenę i hosting, a więc publikując naszą stronę, powinniśmy pamiętać,

że zanim google znajdzie i zacznie wyświetlać naszą stronę, mogą minąć nawet 2 tygodnie.

ten etap możemy oczywiście przyspieszyć dodając naszą domenę do https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url.

W adres url  wpisujemy adres naszej strony i przesyłamy żądanie.

Następnie w celu lepszego indeksowania dobrze dodać ją też do Google Search Console.

W pozycjonowaniu pomoże nam także dodanie naszej firmy do aplikacji Google moja firma.

Dzięki temu otrzymamy wizytówkę po lewej stronie w wyszukiwarce google

wraz z dojazdem do naszej firmy lub organizacji. 

 

Jak można wywnioskować z powyższego artykułu, tworzenie strony,

to nie tylko złączenie kilku elementów graficznych z tekstem

za pomocą łatwych edytorów. To także szereg działań, wprowadzania modernizacji i ulewpszeń

w celu zapewnienia nam bytu w internecie i dotarcia do określonej grupy odbiorców.

 

Mam nadzieję, że artykuł pomógł zrozumieć mechanizm stron internetowych.

Jeżeli natomiast nie mamy zbyt wiele czasu, warto najzwyczajniej w świecie 

porozumieć się z firmami, które mają w swojej ofercie

tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych.

Zawsze pozwoli nam to zaoszczędzić na czasie, a dzięki powyższemu artykułowi, 

wiemy o co pytać i czego wymagać od firm, którym zlecamy taką pracę ;)

 

Cechy dobrej strony internetowej.

25 marca 2018
Ja zrobić stronę internetową

Internet w ostatnim czasie zyskał olbrzymią popularność, a co za tym idzie stał się świetnym

i tanim nośnikiem informacji.

W internecie możemy znaleźć już niemal wszystko, dzięki czemu oszczędzamy masę czasu próbując się o czymś dowiedzieć, coś oglądnąć, znaleźć dobrą radę,

czy też zaczerpnąć informacji na temat różnych organizacji, firm i ich działalności.

Ułatwia także szybkie znalezienie miejsc które nas interesują i pomaga nam do nich dotrzeć.

Internet wyróżnia to wśród innych nośników informacji, że jest tani, powszechny 

i dostępny już niemal wszędzie.

Jednak żeby każdy szybko i łatwo dotarł do naszej strony, musi spełniać ona pewne normy,które w tym artykule postaramy się Wam przybliżyć.